9/11/07

兩段片頭

朋友send了兩段trailer, The 11th Hour: 又出環保片﹐我暫時看到的﹐只是硬銷一個美國自己設計的世界。

Alien vs. Predator: Requiem: 科幻大片。故事相信也會千篇一律﹐不會熱切期待﹐不過也一定會看。

2 comments:

Anonymous said...

re : The 11th Hour
環保我好支持,環保片呢就略嫌有宣傳之嫌了...我說的宣傳,不是宣傳環保,而係宣傳自己...上次係Al Gore,今次輪到de carpio...其實拍片呢個動作已經好唔環保...

re : Alien v Predator : Requiem
噢,上一集都好似麻麻地咋喎,竟然可以拍續集?
睇完trailer...感覺上係Aliens 1,2,3 + 侏羅紀 + The Things + Terminator + etc etc etc etc...
當然啦,我都會睇,因為我素來都喜歡科幻片...

道士 said...

適當的環境保護﹑生態保育﹑資源開發﹑循環再生﹐一點也不是問題﹐我也十分贊成放入發展藍圖﹐但係我覺得現在的政府/團體﹐直頭係製造恐慌而圖利。唔環保的環保事業﹐就最揾錢﹐講到天崩地陷咁﹐但係其實千古以來﹐地殼就係不斷變化。美國工業化的時代過去啦﹐現在全世界也不要進步﹐買佢D行唔通嘅能源科技啦! 真係當全世界都係死蠢。

史書記錄過幾多天災人禍? 隨了美國近年牽起的戰爭﹐我見未到足夠證據地球和以前不同。當年的EMF 恐慌潮﹐蘇聯冷戰期﹐一次一次﹐政府也為人民製造了敵人﹐製造了可攻擊的目標。打機如果後面唔係有個更難打的大佬﹐遊戲便像欠缺了意義。