2/14/07

隨筆

前一陣子忙完執拾搬家後﹐今天首次靜靜的坐下寫徘徊多時的思緒。我本來想對廣管局一事加口﹐不過香港人遍無修養﹑無文化﹑眼光淺狹﹐也不是頭一次說了﹐有這樣的事發生實也不足為奇。落後的社會就會發生蠻夷之事﹐況且又過了段時間﹐所以也懶得再寫。

I-cable公司的事仍有下聞﹐上weekend他們公司居然硬cut咗我service﹐又話臨時訊號﹐又話因為要師傅上們做服務﹐挾硬要個師傅上門打咗個電話﹐阻我時間後硬收了$300。我已向他們公司嚴重發表不滿﹐一陣又話係行政費﹐一陣又話係師傅費用(個師傅上門時和我閒聊﹐也說根本是他們在機樓搞鬼)。咁大間公司﹐為咗挾硬收幾百蚊咁鬼核突﹐行政﹑服務﹑連投訴部都嚴重欠缺專業水準﹐居然夠膽話佢地公司職員講的言論不代表了佢地公司既policy。

No comments: